1. Vraag indienen (gesloten)

Vraag indienen (gesloten)

Hou onze website en social media-kanalen in de gaten om op de hoogte blijven van wanneer u weer bij ons met uw vraag op het gebied van ICT, intellectueel eigendom en privacy terecht kunt. Wij hopen op uw begrip.

Follow our website and social media channels to stay up-to-date on when we will reopen again to answer your question in the field of IT, intellectual property and privacy Law. We thank you for your understanding.

Belangrijke informatie voor je een vraag indient

  1. Clinic behandelt alleen aanvragen die binnen ons specialistisch vakgebied (onze focus) vallen. Wij geen advies geven over aanvragen die uitsluitend octrooirecht betreffen, wegens de specialistische (technische) kennis die hiervoor nodig is. Wij raden u hierbij aan contact op te nemen met een octrooirecht-advocaat.
  2. Heeft u een vraag over een claim van auteursrechtinbreuk? Bekijk dan eerst onze informatie hierover.
  3. Clinic probeert binnen 14 dagen contact met u op te nemen met betrekking tot uw aanvraag. Wegens de vele aanvragen na de weken dat wij gesloten zijn, kan dit in sommige gevallen iets langer duren. 
  4. Clinic behandelt GEEN SPOEDAANVRAGEN.
    Indien u spoedrechtsbijstand nodig heeft, kunt u het beste een van de volgende opties proberen:
    • Neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering;
    • Neem contact op met het Juridisch Loket.
  5. Krijgt u na het indienen van de aanvraag nog aanvullende documenten binnen die van invloed kunnen zijn op uw advies, stuur deze dan na.
  6. Lever uw bestanden bij voorkeur in .pdf format.