Heeft u een vraag over bijvoorbeeld het auteursrecht, merkenrecht, consumentenrecht of privacy? Stel die dan gratis aan Clinic!
Belangrijke informatie voordat je een vraag indient
Voordat je je vraag indient, is het goed om het volgende te weten:
- Specialistisch vakgebied: Clinic behandelt alleen vragen die binnen ons
specialistisch vakgebied vallen. Wij behandelen
geen vragen die uitsluitend octrooirecht betreffen. Voor dergelijke vragen raden wij u aan om contact op te nemen met een octrooirecht-advocaat. - Auteursrechtinbreuk: Heeft u een vraag over auteursrechtinbreuk? Bekijk dan eerst
deze pagina. - Reactietijd: Clinic probeert binnen 14 dagen na ontvangst van uw vraag contact met u op te nemen. In drukke periodes kan dit iets langer duren.
- Telefooncontact: Om uw vraag zo goed mogelijk te kunnen behandelen, nemen wij telefonisch contact met u op. Bij gebreke van uw telefoonnummer kunnen wij uw vraag helaas niet in behandeling nemen.
- Spoedvragen: Clinic behandelt GEEN SPOEDVRAGEN. Als u op zeer korte termijn rechtsbijstand nodig heeft, raden wij u aan om:
- contact op te nemen met uw rechtsbijstandverzekering;
- contact op te nemen met het Juridisch Loket.
- Volledige informatie: Wij verzoeken u om uw vraag te voorzien van volledige en gedetailleerde achtergrondinformatie.
- Anoniem contact: Na het indienen van uw vraag zal één van onze juridisch adviseurs telefonisch contact met u opnemen. Onze adviseurs maken gebruik van een anoniem nummer.
Vraag indienen
Met jouw donatie ondersteun je ons werk om gratis juridisch advies te bieden aan iedereen.